19. feb. 2014

FAVE ONLINE BEAUTY SHOPS

 photo 465_zps67e9441f.jpg


Jeg tænkte jeg vil drage mere makeup og andre beauty relaterede indslag ind på bloggen. Jeg kan nemlig se at de indlæg få lidt ekstra kærlighed blandt jer læsere! Så jeg tænkte at jeg ville dele mine yndlings beauty webshops. Og da Danmark ikke lige er de bedste på netop denne plads, så ville jeg gerne fremhæve de engelske webshops. So let's get to it!

Cult Beauty: er det typiske sted at smutte hen, hvis de produkter man gerne vil have fingrene i - men er svære at finde! Mine ynglings produkter derfra: 

Space NK: De kendte brands såsom Nars, Hourglas og Kevyn Aucoin - men ellers så er de engelske brands som man ikke rigtig kender til. Men et hvert kig, er det værd! Mine ynglings produkter derfra: 

Boots: Hvis man har været i London, så er disse butikker ikke til at overse. De kaldes for "drugstores", som egentlig svare til Matas i Danmark. Bortset fra at hos Boots er sortimentet langt bredere.De har også de lidt mere ekclusive brands, såsom Chanel og Dior! Mine ynglings produkter derfra:

Selfridges: Hvis man vil have fat i alle de exclusive brands, såsom Chanel, Dior, Giorgio Armani osv. Så er dette stedet. Både med hensyn til makeup og parfumer. Mine ynglings produkter derfra:


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig