15. apr. 2014

WISHLISTt: 19TH BIRTHDAY

birthday wishes 19 years

Products  HERE. 

Om under to måneder fylder jeg 19 år. Jeg plejer at svømme i ønsker, men i år, har jeg færre - dog dyrere ønsker. Jeg har længe ønsket mig lounge stolen fra Hay, og den er selvskrevet på min ønskeliste, så det kan være 2014 er året for at den kan komme af listen. Her forleden dag hvor mit Costume kom ind af døren, var der cirka midt i bladet en prøve på Narcisco Rodriguez' nye parfume "for her" og jeg er forelsket. Både i duft og design, flasken er lyserød ved Eau de Parfume og sort ved Eau de Toilette, jeg ønsker mig den lyserøde. Jane Kønig er efterhånden også en kending på mine ønskelister.


SHARE:

1 kommentar

  1. Det kunne være lækkert med nogle Kønig smykker, elsker også deres lovetags!

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig