16. apr. 2014

GREY SLIP-ONS

 photo cats12346_zps8d111205.jpg

I fredags startede min påskeferie godt ud. Jeg havde det fint, ingen kvalme grundet min medicin eller noget - så jeg kom lidt i skole og så mine tøser inden vi smuttede på ferie, lækkert! Min mor og jeg havde på forhånd aftalt at hvis jeg kunne holde til det, skulle vi lige et smut ind til byen - egentlig for Moss Copenhagens lagersalg (btw: ikke noget at råbe hurra for...) Så vi gik hen i den rigtige butik og kiggede lidt og der så jeg så at de havde disse slip ons, som jeg havde haft kig på SÅ længe på deres webshop - med de var udsolgt i størrelse 36. Så jeg tog chancen og håbede på at fredag var min lykke dag, hvilket det var. De havde dem i min størrelse. Min dag blev så bedre da min søde mor gerne ville købe dem til mig. Men anyways lang historie for et par sko, men jeg havde lige en god dag uden bivirkninger. 

Slip ons | Moss Copenhagen

SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg er umiddelbart ikke til slip-ons men de her er virkelig fede :-) godt køb!

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg forstod heller ikke det store hype i starten - men de er såå behagelige! :-)

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig