21. apr. 2014

NEW MAC PRODUCTS

 photo cats11111_zps147de792.jpg



MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation HERE | MAC Mineralize Charged Water HERE | Mineralize Skinfinish Natrual Powder  HERE

Jeg har en stor kærlighed til MAC produkter og da jeg stod og var ved at løbe tør for foundation, så ville jeg denne gang prøve noget nyt og ordentligt. Jeg har de sidste mange runder af foundation brugt Rimmels "Wake Me Up" - men jeg trængte til noget nyt. Jeg havde taget en test på Macs hjemmeside, og her blev Pro Longwear SPF 10 Foundation vinderen, jeg var bare i tvivl omkring farven, men jeg endte med en NC15. Ekspidienten varmede derefter mit ansigt op med deres Mineralize Skinfinish Natrual, uden shimmer, i farven "Medium Brown". Og så købte min mor og jeg sammen, Mineralize Charged Water - hvilket giver ens hud en flot skinende effekt samt forfrisker huden og sætter makeup'en.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig