28. maj 2014

SUMMER & MUSIC INSPIRATION

 photo 28052014_zpsfd382559.jpg


Jeg er simpelthen i sommer humør. Det er nok fordi jeg "har" sommerferie, eller sommer -og sommerferie..
Jeg har ikke flere eksaminer. For en gangs skyld havde jeg heldet med mig (hvilket jeg ikke har haft længe) og vi trak kun én eksamen og den var skriftlig, yes! Så nu hører jeg endelig til den gruppe som kan sige "aldrig mere tysk og matematik!" Men jeg har en obsession inden for musik lige for tiden, nemlig Sam Smith. Han udgiver om en lille måned sit debut album og jeg kan ikke vente. For nogen vil navnet nok ikke sige jer noget, men hvis jeg siger han er sangeren i "la la la" og "latch" og nå ja, "Money on my mind". Jeg har lavet en spilleliste på Spotify og den køre på repeat. Mit yndlings nummer med ham er klart Nirvana og Stay with me. 

1 | Nirvana 2 | Lay me down 3 | Money on my mind 4 | Stay with me 5 | La la la 6 | Latch

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig