21. maj 2014

NEW BEAUTY STUFF

 photo 21052014b_zps17e0871f.jpg

Lige de seneste køb inden for beauty afdelingen. Jeg vil prøve mig selv af, med at begynde at bruge lidt mere vibrante læbestifter, fremfor de nude.
Derudover er jeg begyndt at passe bedre på mit hår og derfor købt nogle hårprodukter til styling af mit hår, uden jeg skal bruge hverken hårtørre eller glattejern. Så jeg har købt en thickening spray, som skal sprayes i håret imens det er vådt og derudover har jeg købt en "surf" spray, som giver det let rodet beachy look. Jeg har haft svært ved at få min foundation til at forblive på min hud og ikke forsvinde i løbet af dagen, fordi min hud er rimelig olieret. Så jeg købte mig en primer uden olie. Og så min nye bronzer fra The Body Shop. 


Lipstick | MAC "Shy Girl" Bronzer | The Body Shop Primer | Smashbox  Lipstick | MAC "Saigon Summer" Surf spray | Bumble & Bumble  Lipstick | MAC "Morange" Thickening spray | Bumble & Bumble
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig