13. maj 2014

WISHLIST: COPENHAGEN EDITION

 photo 13052014_zps00f0dd3b.jpg



Her i den kommende weekend, lørdag for at være præcis, drager jeg og min familie mod sjælland, fordi min kære kusine skal konfirmeres. Vi bliver til søndag hvor vi til (især) min fornøjelse skal et smut for Fields. Så Zara, Sephora mama is coming! Jeg håber især at få fingrene i The Body Shops Honey Bronzer og Anastasia Beverly Hills' Brow Wiz! Og til den glædelige nyhed så er bioderma endelig kommet til Danmark, og kan købes i landets apoteker. Derudover så er jeg jo tosset med suits og Monki har faktisk lavet en masse fine, men det her er perfekt i mine øjne og så kun 340 kr!

Tryk på billedet for links.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig