21. maj 2014

WIWLTW: #2

 photo 21052014_zps69122fa0.jpg

Nué Notes Shirt  HERE | Acne Shorts HERE | Birkenstocks Sandals HERE | Bee Charming Jewelry Necklace HERE

Vejret viser sig igen fra sin bedste side. Igår undervurderet jeg helt varmen og fik det såååå varmt. Så min ideelle påklædning i dag, ville bestå af disse items. En flot stribet skjorte (som btw: er på vej hjem til mig - udsalg, hvem kan stå for det??) et par lækre læder shorts og et par behagelige Birkenstocks. Det kan godt være at der er så mange som siger de er pisse grimme, men jeg synes faktisk de er grim-pæne, altså jeg mener de er så akavet og grimme at de er pæne, hvis i forstår? Og for at sætte prikken over i'et, en guld halskæde. 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig