27. jun. 2014

LONDON BABY

 photo 27062014a_zpsa44b6f33.jpg

 photo 27062014b_zpsb4f57558.jpg

 photo 27062014c_zpsbc77ea8f.jpg

Lige nu, sidder jeg i flyveren på vej hen mod London! Min mor og jeg tager et smut hen til Englands hovedstad for at tjekke ud hvad Oxford Street (især) har at byde på!
Jeg glæder mig helt vildt og jeg har sparet godt på pengene. Jeg vil prøve så godt som muligt at få fanget nogle billeder og så har jeg en lille idé, som jeg gerne vil se om jeg kan få lavet der over!

På næste fredag (d. 4 juli) smutter min familie og jeg til Italiens østkyst i fjorten dage, så jeg vil prøve og se om jeg kan få lavet nogle indlæg dertil. Men i denne weekend må i lige nøjes med i dag! Håber i har en god sommerferie (til jer som har) ellers en god weekend! 
SHARE:

1 kommentar

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, gid jeg også kunne kigge rundt i Londons gader <3

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig