1. jun. 2014

19TH BIRTHDAYS GIFTS

 photo 01062014c_zpsa90b7fa4.jpg

 photo 01062014d_zpscb0276d7.jpg


I lørdags havde jeg pigerne til fødselsdags-næsten-ædegilde hjemme hos mig. På lørdag fylder jeg nemlig 19 år, så jeg tænkte en hyggelig aften med pigerne skader aldrig.
Og de var så søde at give mig nogle lækre gaver - jeg elsker dem i hvertfald (så pigerne hvis i kigger med, TAK igen! hjerte hjerte hjerte) Jeg har længe ønsket mig MAC 217 makeup børsten - men min familie har åbenbart ikke opfanget mine tusinde hints, men heldigvis forstår pigerne mig! 

Makeup brush | MAC
SHARE:

1 kommentar

  1. Dejligt at have pigerne der altid forstår hvad man ønsker sig! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig