10. jun. 2014

IN A FITTINGROOM

 photo 10062014_zps25175735.jpg

Så i dag har jeg været inde og bytte nogle af mine fødselsdagsgaver. Jeg tog glædeligt mit Mads Nørgaard sæt på, som har ventet på at kunne blive luftet - men!
Hvem glemte at fortælle mig, at det er jo er sindsyyyygt varmt i dag? Så mit kære sæt var ALT for varmt at have på i dag, øv øv øv. Ret sur røv at opdage det imens man bytter sine gaver, hvor man så ligner at man lige har løbet et halv marathon!

Og så på grund af den dejlige sol, er det umulige sket! Jeg er blevet brun, imens jeg har taget sol - HERHJEMME! Whaaaat, jep I så rigtigt og det bedste af det hele? Jeg blev ingengang rød! Lykkelig lige nu.

Shirt | Mads Nørgaard Shorts | Mads Nørgaard  Shoes | Moss Copenhagen
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig