20. jun. 2014

PEARL & GOLD JEWELLERY

 photo Pearltrendtheone_zps1fce0a95.png

Jeg elsker perle trenden hvad angår smykker! Jeg synes især det er flot hvis perlen er kombineret med guld toner i smykket. Desværre så er denne trend rimelig dyr, så jeg har fundet en masse smykker med den flotte hvide perle, i forskellige prisniveauer! Jeg vil helt sikkert style smykkerne både hvis det skal være casual eller mere "dressed-up".

Med et par mom-jeans eller boyfriends jeans, hvid tee og et par lækre sandaler som kombineres med den første ring og armbåndet! Hvis jeg skulle "dress-up", ville jeg gøre i det ved en ens farvet kjole, kan både være de klassiske farver som sort, hvid eller en flot dyb orange og så gå all-in. Men et par af ringene, nr. 1 samt enten 3 el. 6!

Armbåndet igen, samt nogle flere guld armbånd - eller orange? Og så en halskæde - måske en love-tag fra Jane Kønig! 

Nummer 1 | Rue Gembon Nummer 2 | Rue Gembon Nummer 3 | Jane Kønig Nummer 4 | Llillotnyc Nummer 5 | Lillotnyc Nummer 6 | Jane Kønig Nummer 7 | Lola's Love Nummer 8 | Lola's Love Nummer 9 |   Lola's Love

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig