16. jun. 2014

WISHLIST: LONDON EDITION #2

London wishlist

Om 11 dage smutter jeg til London! Så jeg har lavet min anden London Edition, af hvilke produkter jeg kunne tænke mig at få med til Danmark igen. Der er en blanding af sko, tøj og makeup!
Nederdelen + en nederdel mere fra Topshop har jeg faktisk allerede købt, men jeg henter tøjet i London i en af Topshops butikker! Men jeg vil virkelig gerne have Chanel foundationen med hjem samt de to produkter fra Nars. Faktisk, så er disse ting nok de produkter jeg aller helst vil have med hjem fra London.

Tryk på billedet for links.

SHARE:

2 kommentarer

  1. Det simpelthen snyd, at du skal til London. Jeg vil også! he he :).

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hihi, jeg er også helt ekstatisk over det! :-) Hvem kan ikke bruge en weekend i London for shoppe? :-P

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig