2. jun. 2014

TUESDAY WANTS


 photo 02062014_zps73ac73ac.jpg

Lige et hurtigt check in. Jeg er ved at gøre mig klar til et check på hospitalet for at se om det går fremad med at få nedbrudt sygdommen, det månedlige check og forhåbentlig skal jeg skæres ned i medicin!
Men anyway, nu til hvad indlægget virkelig handler om! Jeg skal som fortalt før til London sidst i juni og Zara bliver ved med at levere flotte ting efter flotte ting. Jeg elsker playsuitet og shortsene og buskerne har jeg haft kig på længe! Jeg håber at bare nogle af tingene er i London! Kjolen er fra Mango, og siden Zara i december havde deres kjole lignende ude med blonder, som jeg ikke fik fingerne i, så denne skal ikke smutte mellem mine fingre!


Kjole | Mango Bukser | Zara Playsuit | Zara Shorts | Zara
SHARE:

1 kommentar

  1. shortsene er super fede! :). Håber det går fint med din sygdom!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig