17. aug. 2014

LAURA MERCIER

 photo 09082014-LauraMercier_zps59d4bbbf.jpg

Jeg ved at jeg slet ikke har fået vist jer mine køb fra da jeg var i London med min mor tilbage i juni. Men jeg har været i tvivl omkring hvordan jeg skulle vise dem. Om det skulle være i en video - men så igen, jeg har ikke et ordentligt kamera. Og så tænkte jeg på om jeg skulle lave en masse indlæg omkring købene lige efter hinanden.

Men jeg har valgt at smide dem lidt ind efter hvornår jeg har haft lyst. Så her til aften handler det om mine to køb fra Laura Mercier. Jeg havde hjemmefra haft kigget på deres shimmer block og havde besluttet at den skulle med hjenm, så det var egentlig den jeg kom for at købe i Liberty, men så prøvede ekspedienten deres stick blusher og den faldt jeg jo så også for (typisk)

Men jeg er rigtig glad for produkterne. De er rigtig gode og fremhæver mine kindben rigtig flot. Shimmer blocken giver en flot refleks når lyset rammer mine kinder, samt stick blush'eren fremhæver mine kindben. 

Stick Blusher | Laura Mercier @ Liberty Shimmer Block | Laura Mercier @ Liberty


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig