4. aug. 2014

MY NEW KICKS

 photo 04082014-NewKicks_zps7c266f99.jpg

En af de ting jeg elsker ved at rejse (udover selve rejsen) er at næsten alt er billigere end herhjemme. Og i Italien er der ingen undtagelser.
Sidste år, fik jeg et par Adidas sneakers til den halve pris, iforhold til de danske priser. Og i år kom der endnu et par med hjem, dog fra Vans denne gang. Jeg havde ingen sneakers som disse før, jeg faktisk kun Adidas sneakers før.

Men jeg elsker dem her, de får mine ben til at se længere ud, fordi selve skoen slutter under mine ankler og så er de vildt behagelige! De kostede 34€, hvilket hurtigt regner svarer til 250 kr. og herhjemme mener jeg at de koster omkring 600-700 kr. Så det er laaaangt under halvpris! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig