3. sep. 2014

AUTUMN MAKEUP

 photo 02092014-Autunmmakeupstaples_zpsaaf0f554.jpg

Nu er jeg ikke ekspert i makeup, men jeg har da mine favoritter og meninger. Og i dag vil jeg dele mine makeup produkter som jeg mener passer godt til efteråret. Vi ved det alle, efteråret betyder kortere dage samt flere grå skyer og gerne en masse regn, så naturligt vil vi nok også påklæde os i koldere og mørkere farver. Jeg er personligt vild med en varmere farve i mit makeup-look. F.eks. den bordeaux farve samt navy. Så jeg har prøvet at finde nogle produkter hvor enten navy, de grålige/brunlige og bordeaux farver er fremtræden.   

Blush | Sleek Nail Varnish | Chanel "Bel Argus" Eyeshadow | MAC Cranberry Taperd blending brush | Zoeva 228 Mini shader brush | Zoeva 237 Kohl eyeliner | MAC Teddy Stipling brush | Eyeshadow | MAC Omega Blending brush | Zoeva 221 Nail varnish | Chanel "Gongola" Gel eyelinerMAC "It's physical"
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig