2. sep. 2014

AUTUMN WANTS


Autumn is coming

Det er officielt efterår. Vi er allerede i september måned og jeg synes 2014 flyver afsted. Men det betyder og én bestemt ting. Det er tid til at påklæde sig efter lag-på-lag trenden samt iklæde sig knits og tykke sweatre. Dog ser det ud til at det danske vejr (igen) ikke er enig med årstiden og imorgen skulle vi faktisk få godt vejr? Men det forhindre ikke mig i at drømme om tykke sweatre og striktrøjer. Jeg har bikset mine favoritter frem i en loyal polyvore collage, med tøj, støvler, undertøj og skincare. Jeg har hørt godt om Ren, og vil rigtig gerne prøve deres Rose Water, som er lidt a la Bioderma. Samt deres ler cleanser, så det kan være det kan bruges her i de kolde måneder, hvor min hud gerne giver den ekstra gas med udbrud.. Men ja, glæder i jer til efteråret? 

Tryk på billedet for links.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig