6. sep. 2014

MY CONCEALER DUO


 photo 06092014-Myconcealerduo_zpsee412a93.jpg

Nars Creamy Concealer HERE | Zoeva Concealer Buffer Brush HERE

Min absolut yndlings concealer og børste. Nars' radiant creamy concealer er utrolig let på huden samt den er let at blende ud. Jeg købte min i London i juni i farven "Vanilla" og det er min perfekte farve, både fordi den lyser mine underøjne op samt dækker diverse små ting. Den bliver hele dagen, og hvis der er varmt udenfor så sætter jeg bare min concealer med noget farveløst pudder og så er den der resten af dagen. Den koster £22, hvilket rundregnet er godt 220 kr. Min makeup børste er fra Zoeva, hvilket er en virksomhed som sælger utrolig gode kvalitets børster. Man kan både købe dem hver for sig, eller samlet i forskellige sætter. Deres børster er i kvalitet med MAC's og er klart en af mine favoritter! 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig