4. sep. 2014

THE PERFECT COMBO FOR THICK BEACHY HAIR

 photo 04092014-beachythickhair_zps4159ea85.jpg







Bumble & Bumble Thickening spray  HERE | Bumble & Bumble Surf spray  HERE Macadamia Hair oil HERE

Jeg er begyndt at tage mig bedre af mit hår. Jeg kan huske da jeg var yngre ragede mit hår mig en pap-and, og det fik altid fornøjelsen af blive placeret i en hestehale, hver evig eneste dag. Jeg kan huske mange var "misundelige" på mit hår. Fordi det var røv-langt (get it?) og utroligt tykt, hvilket egentlig bare irriterende mig på det daværende tidspunkt. Så i mine tidlige teenageår tog jeg den dummeste beslutning at tynde godt og grundigt ud i mit hår, og jeg fortryder det big time i dag. (stupid young teenage me) Men ja, så nu prøver jeg at pleje det. Jeg bruger Macadamia spray oil inden jeg bruger mit glattejern og føntørre for beskyttelse. Hvis jeg vil have "tykkere" hår samt med nogle flotte beachy waves, så sprayer jeg også Bumble & Bumble "thickening" og "surf" spray i. Hvilket giver en utrolig flot struktur samt tykkere look. 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig