1. sep. 2014

TWO OUTFITS W. IRO TEE

 photo 01092014-TwooutfitswIrotee_zps137c4733.jpg

Mango Pin striped pants HERE | Shoeshibar Leo Slip-ons HERE | Zara Black pants HERE | Moss Copenhagen Grey filt Slip-ons HERE

Så blev det efterår, og vi er nået til september. Det er lidt for vildt, at det allerede er september. Jeg kan ikke helt fatte det, især fordi om godt små to uger drager jeg, sammen med resten af J3, til Budapest på vores studietuuuuur! Men inden da, får i lige to outfits, som er rimelig a-like. Jeg har fået brugt min Iro tee rigtig meget her på det sidste og især med et par slip-ons samt mine to nye par bukser, som minder meget om hinanden i "style". Men nu hvor man virkelig kan mærke at efteråret er, så bliver der nok ikke så mange flere opsmørede bukser.. Men yay nu det snart tid til lag-på-lag og massere af striktrøjer! 


SHARE:

1 kommentar

  1. Jeg er vilde med slip-onsne på nummer to billede!

    Tjek min blog ud! Lige nu har jeg en giveaway kørende: http://mitvillavillekulla.dk/2014/09/knitwear-giveaway/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig