7. okt. 2014

HOW TO USE BRONZERS

 photo bronzers_zpsc1cc30ef.jpg

Real Techniques Blush brush  HERE | Real Techniques Core Collection Contour brush | The Body Shop Contour Bronzer  HERE | Max Factor Bronzing Bronzer  HERE & HERE

I dag findes de alle mulige former, pudder, creme eller flydende! Jeg har dog stadig væk kun fået fat i pudder-bronzere. Så i dag vil jeg dele mine personlige "tricks" med jer! Det skal lige siges, at jeg ikke er ekspert i makeup - det er bare nogle tricks jeg personligt har lært, af blandt andet at se Youtube videoer! Men bronzers bruges mest af alt til to ting, enten at lave skygger eller at give en glød/farve i ansigtet.

Børster:
For at kunne fordele bronzeren jævnligt rundt på kinderne og tindingerne, så er det en god idé at bruge makeup-børster, jeg synes personligt at Real Techniques er nogle af de klart bedste børster, samt de er budget venlige, frem for MAC's børster. Jeg har valgt de to, som jeg bruger - en contour og den anden er kaldt bush brush, men jeg bruger den til bronzer. Ved den mindre er det når jeg skal lave skygger, altså contour, hvor jeg fremhæver mine kindben, samt tindinger og under min hage, for at få den til at se mindre ud.

Contour: 
Når jeg skal lave contour, bruger jeg The Body Shops Honey bronzer, som er en mere kold farvet brun, hvilket gør at de skygger man laver, ser mere naturlige ud. Som sagt, bruger jeg den lige under mine kindben, på mine tindinger og under min hage, for at lave skygger, hvor jeg i bund og grund kan forme mit ansigt, som jeg vil have det.

Warm-up:
Når jeg vil bronze mit ansigt op, altså gøre mig brunere så bruger jeg den store makeup-børste, som giver et mere jævnt fordelt finish, så jeg ikke blot koncentrere mig om nogle specifikke steder. Når man vil bronze sit ansigt op, skal man ligge sin bronzer de steder hvor solen naturligt vil ramme ens ansigt. På ens kinder, omkring hårgrænsen ved panden, ved ens tindinger og endda på næsen. Max Factors ovenover bruger jeg mest om sommeren fordi der er en smule glimmer i, hvilket er ideelt til sommer, ellers bruger jeg MAC MSFN (Mineralize Skinfinish Natural - nedenunder) som har næsten ingen glimmer, hvilket gør den mere ideel til efterår/vinter.


SHARE:

1 kommentar

  1. Det var et dejligt inspirerende indlæg! :)

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig