16. okt. 2014

IF YOU'RE LATE ONE DAY

 photo 16102014-THELAZYDAY_zps3e39b105.jpg

Trines Wardrobe dry shampoo HERE  | Asos Khaki Sweater HERE | Asos Blue Sweater HERE | Clarins Eyeshadow Palette HERE | Vichy Foundation HERE | MAC Brow Tinted Gel HERE 

Jeg ved ikke om alle er lige så heldige som jeg med at have ferie. Men jeg kan ikke og vil slet ikke tænke på, på mandag hvor det hele starter igen. Så jeg har lavet min guide til hvordan jeg hurtigt kommer i tøjet og ser respektable ud, inden jeg drager i skole. 1. Hvis du ved (hvilket jeg tit gør) hvilke morgenen der er de værste og der hvor jeg har bare ikke kan komme op og i gang. Så er det en god idé at "planlægge" sine outfits. Jeg gør det næsten hver dag, det spare mig godt 10 minutter om morgenen! Så det er lettest at tænke "3" - blot 3 dele og så er outfittet på plads. Og nu hvor det er blevet koldere, så sweater-bukser-sko. 2. Gør din makeup minimal. Hvis du er så heldig at du ikke behøver nogen form for makeup, så smut - ej ha ha, spøg til side. Men kom lad os alle indrømme det, kun få er så heldig! Jeg mig selv, har nogle ting jeg skal have dækket.. Så jeg prøver om morgenen at minimere de forskellige ting jeg har brug for - for mig foretrækker jeg mine øjenbryn frem for mascara, fordi jeg så heldig at have lange og bøjet vipper naturligt, godt nok har jeg også store og markante øjenbryn, men nu hvor mine vipper ikke får some love, så gør mine bryn.

Og nu hvor vipperne bliver overset, så kan jeg bruge lidt tid på mine øjne - nemlig via øjenskygge. Der er det en god idé at holde sig til de naturlige og brunlige farver, så det stadig ser naturligt ud og hvis du mangler lidt PANG på en kedelig mandag, så tag en lidt mere livlig læbestift på! Og sidst men ikke mindst, håret. Ja indrømmer det gerne først, jeg er ikke til morgenbade og jeg har nogle aftener hvor jeg går ud som et lys og puff så det mandagmorgen.. Og her siger jeg bare... Dry shampoo, bliver din nye bedste ven - hvis du er ligesom mig og foretrækker søvn frem for ny vasket hår! 

Jeg håber min dovne holdning til mandage, har hjulpet jer! 


SHARE:

1 kommentar

  1. Det er en rigtigt god guide, jeg vil dog tage en tynd trøje på, sweaters, mit daglige makeup, nogle stramme bukser og så mine Addidas sneakers! :D

    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig