6. okt. 2014

YSL TOUCHE ÉCLAT - NOT A CONCEALER

 photo 06102014-YvesSaintLaurantToucheEacuteclat_zps3f882f26.jpg

En ting jeg har lært ved Ysl's Touche Éclat, er at det er ikke en concealer -som så mange tror! Jeg tror mange, som mig selv, tror at den bruges til at dække mørke render og urenheder, men faktisk så er det en "brightener" som har et formål, at få ens ansigt til at se mere vågn ud og få det til at ligne at man har tid til at tage en god lang nattesøvn på 9-10 timer. Efter jeg har brugt min concealer lige under mine øjne, i "renderne" (Nars Radiant Creamy concealer), så lidt nedenunder bruger jeg Touche Éclat for at lysne det op - hvilket gør en kæmpe forskel for mit ansigt. Man kan også bruge den i "renderne", for at lave kontrast imellem det mærke og lyse, fordi man har mørke render under øjnene - men den dækker ikke!

Ysl's touche écat kan købes i både Matas, Salling og Magasin og de fleste onine beauty shops! Den koster omkring de 250 kr. kommer lidt an på, hvor man køber den henne. Hvis man gerne vil spare lidt penge, så er det en god idé at søge på de engelske sider, såsom Selfridges og Boots, her er det dog en god idé at bestille flere ting hjem, da sendningen kan koste imelem 10-15£ (hurtigt omregnet 100-150 kr.)  D
SHARE:

2 kommentarer

  1. Vil rigtigt gerne se billeder hvor du har produktet på, og fortæller hvordan du måske lægger det! Det lyder som en spændende produkt :)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den kommentar, den vil jeg tage til mig og se hvad jeg gøre! :-)

      Slet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig