12. dec. 2014

MORE MAKEUP

 photo cats_zps9ff80b5e.jpg

Anastasia Beverly Hills Brow Gel HERE | Kevyn Aucoin Concealer HERE | Too Faced Mascara HERE | Kevyn Aucoin Eyebrow Pencil  HERE | bareMinerals Eyeshadow Palette HERE

Midt i mit helvede, som har navnet SRP, tænkte jeg at det ville være lækkert med lidt selv forkælelse. Om en uge skal lorten afleveres og så har jeg juleferie. Jeg må indrømme at min kærlighed til makeup, er gået over min kærlighed til tøj og sko. Så da jeg så at BeautyBay havde "black friday" tilbud her for godt to uger siden, så slog jeg til. For det første, så har BeautyBay utrolig gode priser i forhold til mange andre online og butiks priser. Især hvis man sætter Too Faced på BeautyBay op imod Asos, så spare man i hvertfald på "Chocolate Bar Eyeshadow Palette" godt 120 kr! Så når jeg skal handle makeup, så er det mest over BeautyBay og andre engelske sider + hvis man handler over 90 kr. på BeautyBay er der gratis fragt!
Hvis I vil have nogle indlæg omkring nogle af produkterne for sig selv, så sig endelig til! 



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig