5. jan. 2015

2015, HERE WE GO

 photo 05-2015_zps459feaf6.jpg

Jeg er ikke en som går ind for nytårsfortsæt, fordi jeg ved at de aldrig holder for mit vedkommende. Men at sætte nogle mål, som måske går længere end 2015, er nok mere mig. Der er altid de typiske; jeg vil spise sundere samt tabe mig, men faktisk holder jeg på nummer to. For at være ærlig, så var jeg glad for mit vægtab imens jeg var syg, selvfølgelig ikke da jeg sygeligt-tynd, men der var et punkt, hvor selv min søde mor sagde at ville være et pænt tal at holde ved lige, så det er mit mål. 

Men her i 2015 bliver jeg 20 år gammel og så ikke mindst bliver jeg ikke mindst student. Det er skræmmende at tænke på at for blot fire år siden blev jeg færdig med folkeskolen (Thank God!) og der var laaaang tid til at jeg blev student og nu, er der blot et halvt år tilbage indtil jeg skal stå på mine egne ben uden at have en idé om hvad jeg skal - udover at tage et velfortjent sabbat år. Det er skræmmende at tænke på, at for første gang i fjorten år, ved jeg ikke hvad jeg skal når sommeren er over. Dog ved jeg at sommeren 2015 byder på Paris og det franske, frem for det italienske, som mine somre har budt på de seneste 8-9 år. Det er godt med lidt forandring og apropos forandring, så føler jeg at jeg trænger til noget forandring.

 Efter et sygdoms ramt 2014, ikke kun for mig selv - men også for resten af min familie, så mangler jeg et slags symbol på at sygdommen forbliver i 2014, og at vi alle kan få et raskt 2015 (knock knock knock). Så som nogle af billederne viser, så har jeg lidt i tankerne at klippe mit hår til lige omkring mine skuldre. Jeg ved mit hår (heldigvis) vokser hurtigt, hvis jeg fortryder og jeg har før gjort det i tredje klasse, så det skader vel ikke! Plus at jeg nok vil gøre mere brug af noget af min makeup og afprøve diverse looks, være mere vovende. 

Dog er der nogle ting som jeg nok ikke ændre, haha - vaneperson er jeg vel? Siden jeg blev syg var der nul alkohol for mindst seks måneder, hvilket egentligt passede mig fint. Og efter er jeg nok bare blevet vant til nul alkohol, ikke fordi det var det jeg indtog mest forinden jeg blev syg, men jeg kan mærke min krop har det langt bedre uden alkohol. 

Selvom jeg modsiger mig lidt, i forhold til nytårsfortsæt, så vil jeg prøve at opdatere bloggen mere og med forbedret kvalitet i løbet af 2015. Plus, jeg har nogle projekter kørende (godt nok i mit hoved) men hey? Det hører lidt sammen med kvaliteten - så stay tunned i løbet af 2015! 

Jeg håber i alle havde et godt 2014 og får et endnu bedre 2015!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig