22. jan. 2015

BEAUTY TOP FIVE

 photo 21-Resenttopfive_zps27e21e98.jpg

Lige for tiden, så bruger jeg disse produkter en del! Parfumen var jeg så heldig at få i julegave, den er så god (jeg er elendig til at beskrive dufte, selvom jeg altid skal dufte til ting. haha)  og mascara er en af mine nyeste køb. Øjenskyggepaletten er dog lidt ældre fik den i julegave i 2013, men nøøøøøj hvor det nogle flotter farver og deres øjenskygger er så gode og langtidsholdbare! 
  • Nars Radiant Creamy Concealer (HERE) - Vanilla (200 kr.). Det er klart den bedste concealer jeg nogensinde har brugt. Den er (som navnet hentyder) utrolig cremet og blender flot i et med resten af min hud. Den er god til under øjnene samt på diverse steder som trænger til lidt mere dækning.

    English | The best concealer I've ever used. It is so creamy and it blends so nicely into my skin. I use it under my eyes as well on my imperfections. 

  • Chanel Perfection Lumiere Velvet (HERE) - 20 Beige (330 kr.) Selvom den er rimelig dyr (370 kr.) så er det en utrolig flot foundation. Den har et mat finish og en god dækkeevne - jeg bruger den dog mest om sommeren, men her på det sidste har jeg virkelig gjort brug af den igen!

    English | It is a beautiful foundation, even though it is pricey. It has a matte finish and covers nicely. But I do use it mostly in the summer, but lately I've been loving it!
  • Too Faced Better Than Sex Mascara (HERE) Uden tvivl den aller bedste mascara jeg har købt! Jeg havde hørt en del godt om den via beauty bloggere - især fra England og USA - samt youtubers. Og tænkte at jeg ville prøve den nu hvor min tidligere mascara var løbet tør. Hvis man kan lide lange vipper med massere af volume, så er denne mascara klart en anbefaling fra min side! blot et lag og BANG så er der tykke, lange og flotte øjenvipper!

    English | The best mascara I've ever used, without doubt. I've heard alot about it from youtubers and beauty-bloggers. And when I ran out of my former mascara, I thought I would try this one. So if you like long and voluminous lashes, you'll love this one!
  • Narciso Rodriguez "For Her" (HERE) - 100 ml. (790 kr.) Som nævnt tidligere er jeg elendig til beskrive dufte, men hey? Jeg prøver mig da frem så! Den er meget kraftig og måske en smule maskulin. Den dufter ikke af hverken blomster eller citrus, men den har end mere kraftig duft - hvad det helt præcist er, har jeg ingen idé om.

    English | Well, I suck at describing perfumes - but hey I'll try. It is very powerful and maybe a tint masculine. It doesn't smell like flowers or citrus. 
  • MAC Veluxe Pearlfusion Shadow (HERE) - Brownluxe (355 kr.) Der er fem rigtig flotte farver og ikke mindst neutrale! De to øverste er mere hverdags agtige, hvor den midterste er den flotteste guld farve, med glimmer i - men ikke så meget glimmer at det er overdrevet eller falder ned imens man ligger det på øjnelåget. De to nederste farver er mere mørke, og kan enten smoke ens look eller bruges som eyeliner.

    English | The five shades are beautiful! The first two are more for daily use - the middle one is such a pretty gold color and the last two can be used for a smokey look or like a soft liner. 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig