2. jan. 2015

CHRISTMAS BEAUTY GIFTS

 photo 02-ChristmasGifts_zps7b1951c6.jpg

Clinique Chubby Stick "Fuller Fudgee" HERE | Bobbi Brown Warm Eyeshadow Palette | Narciso Rodriguez "For Her" HERE 

Så blev det endelig 2015! Året hvor jeg endelig bliver student og skal begynde helt forfra igen - nye oplevelser og muligheder. Men inden hele nytårstalen og målene begynder at blive det som vi snakker om, så ville jeg lige vise jer nogle af mine julegaver. Jeg var så heldig at få Bobbi Brown's warm eyepalette af mine bedsteforældre, parfumen af mine forældre og ja, Chubby sticken af min hunni hahah. Ja, vi får og giver gaver til min hunni. Øjenskygge paletten er sååå flot, og skyggerne er utrolig bløde og lette at blende, jeg brugte paletten nytårsaften og det holdt hele aftenen/natten! (jeg havde dog MAC's paint pot i Indianwood under) Og endelig fik jeg Narciso Rodriguez parfume! Jeg har ønsket mig den i et år, siden Elle havde en prøve i deres blad, sååå god! Jeg fik Eau de Toilette og selvom den ikke holder duften i så lang tid i forhold til Eau de Parfume, så de gange jeg har haft den på har jeg kunne dufte den hele dagen!

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig