23. jan. 2015

GALLA - TWO OPTIONS

Galla

Som 3.g'er så står den på galla her til sommer - og jagten på kjolen er allerede begyndt! Men jeg synes ikke at jeg kan finde nogle kjoler, udover meget få, som jeg kan lide. Så derfor overvejer jeg at bruge et "sæt", hvor jeg bruger en nederdel og en top sammen i stedet for. Jeg har stylet to forskellige outfits med en lille smule makeup smidt oveni også! I kan finde linksene til tingene ved at klikke på billedet.

English | As a senior, prom is an reality this summer and the hunt for my dress begins! But I haven't found any one yet that I love - besides few. So I am considering to pull of a co-ord kind of outfit. So I've found my contestants for now - styled with shoes and makeup. Find the links by clicking at the picture.  
SHARE:

3 kommentarer

  1. Er helt forelsket i kjolen, den er godt nok fin! Og stiletterne passer da skide godt til dem :o

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så super flot! Må også indrømme at jeg hælder mere og mere til den! :-)

      Knus Nanna

      Slet
  2. Er vild med sættet til højre, flot kjole og så fede sko! :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig