9. jan. 2015

JUST ORDERED & A TIP

 photo picasabackground_zps01fde79d.jpg

Til str. 38 2/3 HERE Fra str- 38 1/3 HERE

I dag, er nok den bedste fredag længe! Ikke nok med det er fredag, så så jeg på Facebook via bloggeren bag Stonemuse tippede omkring Adidas' Stan Smiths sneakers. Jeg er så heldig at jeg har meget små fødder, så tit kan jeg passe børnesko fordi de går op til str. 38 - nogle steder til 37. Men ved de mindre størrelser hos børnene bliver skoene også billigere! Så jeg sparet godt og vel 300+ kroner! Så et tip til jer med små fødder og hvis i har gispet efter et par Adidas Stan Smiths, så skynd jer og bestil nogle hjem fra Sarenza, nolge af størrelserne er allerede udsolgt/ikke på lager! 

English | Today, is probably my favorite friday for a long time! Because I've finally ordered my long wished for Adidas Stan Smiths! And because my feet are tiny, I can fit the children sizes, which saves me money!


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig