14. jan. 2015

NEW HAIR OR?

 photo 14-shorthairshouldI_zps0d56fd40.jpg

Jeg synes personligt at jeg trænger til noget forandring. Jeg ved ikke om det er fordi det er blevet et nyt år eller om jeg bare generelt trænger til noget forandring, efter en tumult år samt en lille smule stress som begynder at komme så småt frem omkring tanken om at blive student til sommer. Men jeg trænger til at lade nogle lokker falde i hvert fald. Jeg har siden jeg var lille haft langt hår - jeg husker dog i 3-4 klasse, at jeg fik klippet mit lange tykke flotte hår af, og endte med at gå med de grimmeste små rotte haler, det var jo praktisk ift. fodbold. Men ellers har jeg altid haft langt hår - det har været mit kendetegn at være "hende med det lange hår" igennem både folkeskolen og efterskolen og til dels på gym også, dog sammen med min veninde. Jeg husker tit at frisører altid har sagt til mig "lov mig, at du aldrig tynder ud og klipper dit hår kort" - ups til begge dele. Men heldigvis vokser mit hår ufatteligt hurtigt, så hvis jeg fortryder - har jeg langt hår inden for kort tid igen. Min kære lillebror har også fået det samme gen - lucky, we know. Anyways, jeg ender sgu nok alligevel med at få klippet det lidt længer end mine skuldre, som på billederne. Det første billeds længde er nok meget passende! Jeg har dog meget svært ved at stole på frisører - man beder om en lille trimning og BUM så har man en page... Frisør vs. min mutti? 

English | I've been thinking of chopping of my long hair - but I do not trust the hairdressers! So should I do it by my mother cutting my hair or should I just suck it up, and go to the hairdresser?
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig