15. jan. 2015

SIMPLE | STYLING: ADIDAS STAN SMITHS

 photo 15-StylingStanSmiths0_zpsc588082c.jpg

Sneakers 
HERE Jeans HERE Knit HERE

Jeg har jo købt mine længe ønsket Stan Smiths og jeg venter i spænding på at jeg får dem leveret. Og siden de er et statement i mit så mørke tøjunivers, så prøver jeg at tænke ud-af-boksen. Jeg prøver at opfriske min gardarobe lidt op med nogle mere lyse farver og lidt mere denim ind. Så jeg tænkte hvilken fantastisk måde at få koporeret noget denim ind via et par boyfriend-ish bukser samt en lang og løs striktrøje - det er jo stadig vinter! Selvom det kun er tre forskellige items jeg har stylet sammen, så er det fordi less is more, er lidt det koncept jeg generelt køre efter - man kan altid pifte det mere op med en mere livlig læbestift eller lipgloss, en flot bærfarve eller orange til sommer, ville jeg foretrække!

English | I've bought my long wished for Stan Smiths, and I am waiting with excitement to get them delivered. And since they are a wardrobe statement, I've been thinking outside the box. I wear a lot of black, grey and white - so some color doesn't hurt. So for my choice of styling these lovely sneakers, I've sticked to the lovely boyfriend jeans trend with a light colored knit - for dressing it up, use makeup. Like a bright colored lipstick or liner!

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig