25. jan. 2015

THE HADID SISTERS

 photo 23_zps8c0cf91a.jpg

Jeg indrømmer det gerne - ja jeg så The Real Housewives of Beverly Hills.. Og jeg elskede det! Haha. Ej, det gjorde jeg og især to af personerne - Yolonda og Kyle. Igennem showet fandt jeg ud af at Yolandas ældste er Gigi Hadid og den næst ældste Bella Hadid. Og nu kommer endnu en indrømmelse, jeg har måske en lille obsession over dem. Gigi er nok den smukkeste model lige pt. i mine øjne + hun er gode veninder med den danske model Josephine Schriver! Det er også lige blevet lanceret at Gigi er den nye kampagne model for Maybelline også er hendes kæreste Cody Simpson, ikke dårligt! Haha, ej jeg må indrømme at jeg måske nogle gange har en tildens til at komme til at få et lille had til diverse modeller, men lige med Hadid søstrene, der er der ikke et eneste spor af had.

English| I'll admit it, yes I saw The Real Housewives of Beverly Hills - and I loved it! Especially two of the ladies, Yolanda og Kyle. Through the show i found out that Yolandas oldest daughter is Gigi Hadid, and second oldest is Bella Hadid - I might have a slight (huge) obsession over them - Gigi is my favorite model right now and come on she's dating Cody Simpson + friends with the danish model Josephine Schriver! What's not to love? 
SHARE:

1 kommentar

  1. Hold da helt op, hvor er de smukke!

    Kig meget gerne forbi min nye blog, vi kunne måske følge hinanden? ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig