3. feb. 2015

AARHUS POSTERS

 photo 0202b_zps6b1f2e75.jpg
 photo 0202a_zps3087e38f.jpg

Aarhus Midtby HERE Aarhus kort HERE AA Poster HERE "Aarhus Metal" HERE

Jeg er en århusianer med stort Å. Selvom jeg ikke bor i selve Århus (og kun i en lille forstad - indtil videre) så løber Århus igennem mine åre. Jeg elsker Århus og vil kun flytte fra Århus, hvis jeg flytter til udlandet - London eller New York. Jeg kommer aldrig til at flytte til hverken København, Aalborg eller Odense. Jeg elsker alt (næsten - det med at der ingen Zara eller Sephora er, gør mig en smule sur) ved Århus - åen, latinerkvarteret og selvfølgelig Bruuns og gågaden. Selvom jeg ikke ser meget til Århus' by liv, så er åen det perfekte sted til en hyggeligt tøseaften. Og for at hylde min kærlighed til Århus, så kunne jeg vil godt tænke mig at få fingrene i en af disse fire flotte plakater - især nummer to og fire. 

English | I am an "aarhusianer" with a capital A. Even though I don't live in Aarhus City (and only in a small village, for now). I love Aarhus and it is the only city in Denmark I will live in, forget about Copenhagen, Aaborg or Odense - If I want to move to another country ´/city it would probably be either London or New York. I love everything (almost, the fact that there's a lack of Zara's and Sephora's really pisses me off). To celebrate my big love for this city I would love to get a hold of some of these posters, especially number two or four.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig