20. feb. 2015

WISHLIST

 photo 1902_zpsceef9523.jpg

 photo 1902b_zpse78c7c26.jpg

1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE  | 7. HERE | 8. HERE | 9. HERE  | 10. HERE | 11. HERE  | 12. HERE | 13. HERE | 14. HERE  | 15. HERE | 16. HERE         

Jeg har på det seneste fået diverse ønsker og tænkte, dem skulle i da ikke gå glip af! Selvom at pengepungen ikke helt har det så godt, efter en fire dags tur til Berlin med mine forældre. Så ændre det ikke på at mine ønsker bliver ved med at stime ind på min "ønskeliste". Nok nærmere en liste over ting som er de næste til at blive købt - og der er endda endnu flere.. Jeg trænger godt nok til at vinde i lotto!

English | Lately I've been collection af none healthy amount of wishes and as sweet as I am, I thought that I would share some of my wishes with you! Even though my bank account doesn't agree with the amount of wishes I have, especially after a vacation with my parents in Berlin. So these products are in line to get bought. I really need to win some money in the lottery!


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig