16. mar. 2015

DREAMING OF LEAVING

 photo 1-TUMBLR3_zpszq4kvf4t.jpg

Om godt og vel tre måneder, så er jeg færdig med handelsgymnasiet og dermed student! Og dagene går alt for langsomt, efterhånden. Og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg blot venter på at være færdig med skolen og begynder på et nyt kapitel. Og nu hvor jeg er ved at være ved denne vejs ende, så er der så mange spørgsmål jeg spurgt om i forhold til min fremtid, universitet osv. Men mit fokus efter skolen er, arbejde, arbejde og atter arbejde. Og ellers, så bare at rejse, rejse og i gættede det, atter rejse!

Til sommer skal jeg heldigvis til Paris og Frankrigs (et eller andet) kyst med min familie, og så er en af mine veninder og jeg ved at planlægge en tur til USA i sommeren 2016, så vi kan nå at spare pengene op til turen. Efter min tid i USA, håber jeg på at jeg kan komme til at studere i London, men den ting til den tid.

English | In about three months, I'm done with business college! And the days are going by to slow, it is not a secret that I can't wait to start a new chapter in my life! And now when I am so close to the end of studing at Aarhus Business College, I get asked a lot of questions about what I am going to do afterwards, but to be honest my focus in on earning my money so that I can go travelling! 

This summer I am going to Paris and France (at the ocean) with my family, and then in the summer of 2016 one of my friends and I are planning a roadtrip to USA! And when that's all done, I'm hoping that I can go studying in London, in stead of Aarhus/Copenhagen! 
SHARE:

2 kommentarer

  1. Har været 3 gange i London og synes helt klart, at det ville være mega fedt, hvis du skulle studere der. Folk er så høflige, og byen er så skøn :)
    - julieguldbrandt.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har selv været i London 3 gange og jeg elsker byen og menneskerne! Og så elsker jeg deres accenter :-)

      Slet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig