10. mar. 2015

GALLA DRESS

 photo 10 03 2015_zpsvewwrkzu.jpg

Khaki dress HERE | White dress HERE

Om godt to måneder, så er det galla tid, for mit vedkommende. Og derfor er jagten på den perfekte kjole gået i gang og jeg har fundet to kjoler jeg virkelig godt kan lide! Jeg elsker farven på den første samt snittet - men jeg kan virkelig godt lide den hvide kjoles ryg, foran ligner den meget den første. Så det er godt - sammen med længden på kjolerne, jeg er ikke særlig høj (ca. 164) så de halv lange kjoler er fine til mig! Plus jeg er vild med håret ved kjole nummer to!

English | In about two months, it's time for prom. And therefore I've started the hunt for the perfect dress, and I've found two candidates! I love the khaki color and the cut of the dress, and I love the back on the white dress and cut as well - my perfect dress would be a mix of the two dress! And even the lenght of the dresses are perfect for a petite girl like me! I must say, I love the hair on the model with the second dress!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig