11. mar. 2015

GALLA MAKEUP

Prom makeup look
Click on the picture for links to the products.

Som en efterfølger fra igår, hvor jeg viste mine to kandidatter til min galla kjole! Det ville være løgn hvis jeg sagde at jeg går mere op i tøjet end makeup'en, fordi I don't. Jeg skal bare have en enkelt farvet kjole, så jeg kan lege med min makeup.

Jeg har tidligere lavet et indlæg om Gigi Hadid (og hendes søster, Bella) og jeg elsker Gigis makeup på det her billede, så jeg har taget min inspiration derfra. En flot glødende hud, hvor ansigtstrækkene bliver fremhævet og får en flot glød - af ikke mindst foundationen og highlighteren. Og ellers så holder jeg min base neutral, med en neutral blush. Øjnene, bliver derimod der hvor fokusset bliver sat. Ligesom på billedet går jeg efter et meget neutralt smokey-eye, blot i brune toner fremfor grå. Men for at gøre det hele lidt mere "smokey", så vil jeg ligge en sort eyeliner og gnide den lidt ud, så den bliver tværet ud en smule. Og derefter massere af lag af mascara! Brynene vil jeg holde rimelig naturlige, lige tegne dem en smule op - men ikke det store. Til sidst vil jeg slutte af med en neutral læbestift og lipliner, for det holder! 

English | A prom related post again, but today it's all about the makeup. I won't lie when I say I get more exited about the makeup than the dress. So for my makeup look I took inspiration from the beautiful picture of Gigi Hadid! A nice glowing skin, with a glowy foundation and settle but noticeable highlighter. A pretty sculpted face and then keeping the rest of the face pretty neutral. The eye-makeup will be my focus point, with a neutral smokey-eye, in brown neutral shades and a glimpse of glitter in the center! The finish the eyes with a black liner, smudged out a bit so it becomes softer and lastly a ton of mascara! the brow will be natural with a little bit definition. And the lips will get a nice neutral color!  
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig