23. mar. 2015

MAC HAUL

 photo 22 03 2015_zpsoxmftmca.jpg

Harmony blush HERE

MAC har for tiden nogle virkelig flotte kollektioner kørende! Især den flotte kollektion omkring Askepot! Jeg ville SÅ gerne have fået fingrene i en af deres slags highlightere, meeeen jeg var for sent... Men den anden ting, som jeg virkelig gerne ville have fingrene i, var denne flotte highlighter fra en anden kollektion som samarbejde med Kinas største stilikon, Bao Bao Wan. Highligtheren er så smuk og (meget) glimrende, men det giver et flot glødende skær på de steder, produktet bliver påført. Derudover bestilte jeg også en af MACs blush, Harmony, som er en flot grålig brun - jeg bruger den dog som contour farve, hvor jeg definere mine kindben!

English | MACs collections resently are stunning, especially the one with Cinderella. I wanted one of the beauty powders, so badly, but they're sold out... But there was another collection that I had my eye on! The one with Bao Bao Want, Chinas styleicon. This one is also a beautypowder (highlighter - yeah, I have a huge love for highlighters) and it's stunning! So glowy, but with shimmer, but it makes your cheekbones pop! The second product is one of MACs blushes, Harmony, which is a cool toned, almost greyish colour. I use it as a contour powder though, not a blush! 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig