12. mar. 2015

NAKED 2 BASICS

 photo 12 03 2015 a_zpsuynlqk7i.jpg

Makeup Palette HERE

Jeg har (endelig) fået fingrene i Urban Decays nyeste skud på deres palette samling. De har efterhånden rimelig mange øjenskygge paletter ude, og for at være ærlig vil jeg have dem alle - jeg kan dog godt undvære Naked 3. Men da jeg så de lavede Naked basics 2, så kunne jeg ikke lade vær! Især fordi jeg meget bedre kan lide farverne hos Naked 2 Basic end den orginale Naked Basic! Paletten består af 6 farver, hvor af 5 af dem er matte! Det er kun Skimp som har en smule shimmer! De er utrolig smukke og perfekte til  hverdagsbrug! Jeg købte paletten imens Magasin havde 20% på alt i deres beauty afdeling - så altid dejligt at spare nogle penge!

English | I finally got the Urban Decay Naked 2 basics palette! Finally! I must admit that I want all of their eyeshadow palettes, but I can be without Naked 3 though.. But when I saw that UD had made a new basics palette, I couldn't resist anymore, especially because I like the colors more in this one, that the original. The palette has six shades, where five of them are matte. It is only skimp which is a light shimmer! 
SHARE:

2 kommentarer

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig