3. apr. 2015

GALLA OUTFITS IDEAS

 photo 1-BILLEDER FRA NETTET5_zpsiatqrnl2.jpg

DRESS HERE  | BLACK SKIRT HERE |  WHITE SHIRT HERE | HEELED SANDAL HERE | BLACK SHIRT HERE | WHITE SKIRT HERE | LACE UP SHOE HERE

Om en lille måned så er det (for mit vedkommende) tid til galla og dermed sidste skoledag på handelsgymnasiet og derefter starter alt det alvorlige. Men lad os blive ved det sjove, lidt endnu. Nemlig, galla! Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg for længe siden have besluttet mig omkring min kjole osv, men sagen er at jeg er fuldstændig lost. Jeg synes det er super svært at finde balancen mellem "fin" og "casual", og  samtidig finde noget med en "passende" længde, for lads være ærlige og små piger er ikke de bedste til de lange kjoler! Derfor søger jeg altid efter "midi" længden, som kan være min "maxi". Men for at gøre det let for mig selv, så har jeg denne gang fokuseret på de enkle farver med et mix af en flot møsnter eller cut af kjolen/nederdelen! Jeg må ærlig indrømme, at jeg er fuldstændig forelsket i den hvide kjole, men jeg er i tvivl om den er "too much"? Hvad synes i?

English | In about a month it is time for prom and also my last school day at Business College, but then all the serious begins. But let's stick to the fun part, for now! I would lie if I told you guys that I got it all figured out and planned, but the truth is, I don't and I am completely lost. I think it is hard to find the perfect balance between "dressy" and "casual" and still have the appropriate length, because let's be honest, it is not easy for us short girls when it comes to the maxi dresses! So therefor I'm all in on the midi length - it's my maxi, ha. But this time I focused on the simple colors, white and black, and also the cut of the dress and/or pattern! And I must admit, I am in love with the white dress, but I am affraid that it is too much? What do you guys think? - I also like the white skirt as well.. No, you what, I like all of the things hahah!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig