17. apr. 2015

MY BROW PRODUCTS

 photo 28_zpstzq85kyw.jpg

Brow Gel HERE | Dip Brow Pomade HERE

Selvom mine øjenbryn er rimelig markante i forvejen og jeg egentlig ikke behøver noget for at fylde dem ind, så gør jeg det alligevel. Dog tegner jeg dem ikke fuldstændig op, men fylder lidt ind hvor jeg har nogle ar eller lignende. Jeg har før i tiden brugt en øjenskygge og "blyant", men den ene så for "tegnet op" ud og den anden gjorde ikke det store. Men den her "dip brow" fra Anastasia Beverly Hills i farven Soft Brown, er perfect. Dog skal man kun bruge en lille smule, ellers kan det let se for tegnet ud! Efter jeg har fyldt mine bryn ud, sætter jeg dem med noget gennemsigtigt brow gel, som også er fra ABH. Super let og tager ikke særlig lang tid!

English | Even though I don't leak anything in the brow department and I really don't need to fill my eyebrows in, I still like to do it. I don't like "drawing" them on completely, but I fill in the little gaps, where I for example have a scar. I used to use the Anastasia Beverly Hills Brow Wiz, but I didn't like it and it broke easily. So now I use the ABH Dip Brow Pomade in Soft Brown, and it is perfect! But a little goes a long way, and if you don't use a light hand it can easily look drawn on. Lastly I set my brows with some clear brow gel, also from ABH. It's super easy (when you get the hang of it) and not so time consuming. 
SHARE:

1 kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig