9. apr. 2015

MY GALLA OUTFIT

galla

Click on the picture for links.

Endelig er mit gallaoutfit i hus! Jeg fandt endelig der perfekte kjole! Jeg elsker farven, snittet og samtidig at der er ærmer! Jeg nævnt tidligere i en af mine indlæg omkring gallakjoler, at jeg personligt foretrækker "midi"-længden frem for "maxi", fordi jeg ikke er særlig høj, så kan jeg tit "drukne" i de lange kjoler og derfor vil jeg hellere have "midi"-længden. Til den flotte kjole har jeg valgt gå mere klassisk i forhold til et par sorte høje sko og en enkel taske, samt et par guld smykker.

English | Finally I have found my prom outfit! It is the perfect dress. I love the color, the cut of it and the fact that it has sleeves! I mentioned in one of my earlier posts that I prefer the midi lenght over the maxi length, because I'm a short girl, so I typically "drown". To tone it down a bit I have chosen the simple black heeled sandals and a simple black purse, that as combines with the jewelry. 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig