24. apr. 2015

NET-A-PORTER HAUL

 photo 24042015 a_zpswj5vukjx.jpg


Burbrery BB Cream - 01 Ivory (HERE) | Hourglass Palette (HERE) | RMS Cream Shadow - Magnetic (HERE)

Det er intet der gør fredag bedre end ved at postmanden ringer på inden man skal i skole, og især når det er en pakke fra Net-A-Porter. Ikke nok med at indpakningen er super flot - så er leveringen virkelig hurtig. Jeg bestilte min ordre sent onsdag aften (nat) og godt og vel et halv andet døgn senere havde jeg min pakke. Her på sidste er jeg virkelig blevet glad for cream øjenskygger, de er utrolig lette at påføre og wupti, så ser det ud til at man har gjort lidt mere ved sin makeup, end hvad man virkelig har gjort. Jeg bruger blot mine fingre til at påføre cream øjenskygger og hvis jeg ved jeg har en lang dag, så putter jeg gerne en pudder-øjenskyyge oven på, for at gøre farve mere holdbar. Derudover så har jeg længe ville have fingrene i Hourglass' Ambient Lightning Palette - pudderne har et lille hint af glimmer, men ikke særlig meget (jeg skal sige, at der nok kommer et indlæg om både paletten og BB creamen) og sidst men ikke mindst, så er jeg faldet pladask for Burberrys produkter - jeg har en øjenskygge og blush, og jeg er forelsket! Til hverdag bruger jeg en rimelig dækkende foundation, fordi jeg har nogle ting jeg meget gerne vil have dækket - men nogle gange magter jeg ikke at putte så meget makeup på og derfor kommer en BB ind i billedet og jeg har læst gode anmeldelser af BB creamen!

English | Is there really anything better than on a Friday morning getting post, where your order from Net-A-Porter is here - no, I can't think of anything better? (Only if it was a Chanel bag?) Not only is the packaging the prettiest, but delivery is so damn fast! I ordered from the site late Wednesday evening (let's be real, I was like 3 in the morning) and I already had it one and half day later. Lately I've been loving cream shadow, they're so easy to apply - just use your finger and put on a even layer on the lid and boom! It looks like you've done much more with your makeup, than you really have. A little tip: If you're out all day, put a powder shadow on top of your cream shadow, then it lasts longer! For a long time I've been eyeing the Hourglass' Ambient Lightning Palette, and finally I bought it - I'm like literally happy. The powders are fine and soft and with a hint of shimmer - nothing to much, just enough to get than "inner" glow. And last, but not least! I've bought a BB cream from Burberry - I've read so many lovely reviews of it, and I needed a more lighter base, since mt foundations are pretty heavy because I wan't to cover my imperfections. But more details later - I'll probably make to separate posts about the BB Cream and the palette! 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig