8. apr. 2015

THINGS ON MY MIND #1

 photo 1-TUMBLR4_zpshxqvvoa6.jpg 
Similar cut-out shoes HERE & HERE | Similar printed bomber HERE | Similar cut-out skirt HERE, HERE, HERE, HERE & HERE

Der sker rimelig mange ting for tiden og der køre alle mulige ting rundt oppe i hovedet på mig, for det meste er det skolen der fylder, men også andre ting. Jeg tænker rigtig meget på de næste par år og især udlandet (USA og London).I takt med USA, så drømmer jeg lidt om at få lavet en tattoo imens jeg er i USA, som repræsentere turen og ikke mindst et afsluttet kapitel i mit liv, altså gym. Og den på billedet er ikke en dårlig idé, jeg kan godt li' idéen om New Yorks skyline som tattoo!

Så for ikke at tænke for meget på skolen og de næste par (skræmmende) år, så prøver jeg at sprede lidt glæde hos mig selv og der er ingen bedre måde at gøre dette end ved; shopping! Jeg er blevet helt vild med farven armygrøn eller khaki og vil vildt gerne have en slags skjortekjole i den farve, ala den på billedet nederst i højre hjørne! Derudover er jeg blevet tosset med sandaler med snøre og hvide sneakers, som minder mig om at jeg skal have mine Stan Smiths gået til... Jeg er også blevet vild med co-ords, især det flotte sæt fra Alexander Wang, det er så flot og måske lidt nattøjs agtig, ha ha. Og selvfølgelig er min hjerne også fyldt med makeup. Og forleden dag, så jeg via Mia fra GARDUM at & Other Stories åbner en butik i Århus (stort smilende smiley), så mangler Århus blot en Zara - og Sephora, og så er alt godt! Haha, håber i alle har haft en god påske!

English | At the time a lot of things are happening and there's a lot going on in my mind, especially school. I am thinking a lot about the next couple of years and especially about traveling to the US and London (for studying) But with my thoughts about USA, I'm dreaming of getting a tattoo while I am in New York, and I like the idea of New Yorks skyline as my tattoo, as a symbol of the trip and my finished chapter (college). 

Well, I have tried to make myself a little bit more happy and therefor taking my mind of college and traveling. And the best way to do that is by, shopping! I have fallen in love with the color khaki and I'm dreaming of the dress in the right corner, it's so beautiful. I have also fallen (back) in love with white sneakers, and especially my Stan Smiths and also sandals like the pair (though as a heel) to the right. And co-ords, waow I love them - The Alexander Wang one, I wish I could afford that one, because it's so cute! (the blue two piece one, looks almost like a pajamas) And of course I am dreaming of makeup and yes, I have order more.. I clearly have a problem. And the other night, by reading Mias blog GARDUM, I have found out that & Other Stories are opening a store in Aarhus, finally! So all we need is a Sephora and Zara, and we're good to go! I hope you all had an amazing Easter!

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig