12. apr. 2015

WOOD WOOD CO-ORD

 photo 1-BILLEDER FRA NETTET9_zpshjuiioij.jpg

Red sweatshirt  HERE | Red shorts HERE | Navy sweatshirt HERE | Navy shorts HERE

Sidste sommer blev jeg helt vild med "co-ords", altså et sæt hvor short/buks matcher med trøjen. Og sidste år købte jeg det flotteste navy blå sæt fra Mads Nørgaard, meeeen desværre købte jeg det i en størrelse small, fordi det var efter jeg havde tabt mig meget fordi jeg var syg, og let's be real, jeg kan ikke passe en størrelse small mere - så overvejer at sælge det igen, fordi jeg kommer nok aldrig ned i en størrelse small igen! Men som nævnt i et tidligere indlæg, så har jeg fået øjene op for farven rød og da jeg i går tjekkede Wood Wood's hjemmeside, så fandt jeg dette flotte sæt. Jeg er forelsket - så jeg håber jeg kan få solgt mit sæt fra Mads Nørgaard! Derudover så bliver jeg jo student i år, og derfor kigger jeg efter eventuelle outfits til mit studentergilde og der kunne det blå være perfekt, fordi det matcher med min hue!- Hvis det lyster jer? Så tjek min Trendsales profil ud her - jeg sælger blandt andet: Adidas Stan Smiths, Kenzo Tee og mere! Anywho, det her sæt med de flotte sneakers fra det her indlæg, perfekt!

English | Last summer I fell inlove with co-ords. And last year, summer to be exact, I bought a beautiful co-ord from Mads Nørgaard in a deep navy color, so pretty. Buuuut, here's the catch, I can't fit into it anymore.. I know, it's sad. I ordered it in a size small last year, because I've lost so much weight because I was sick, but let's be real, I will never fit into a size small again. So when I saw this beautiful red co-ord from Wood Wood, it was just love in first sight! And together with those white and red sneakers from this post, perfection! Even though I love the red color, I gotta be honest, and I know for a fact that I'll use it more, if I chose the navy one. I can even use for my graduation-party, because it's matching with my graduation cap.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig