25. maj 2015

20 YEARS | WISHES PART ONE

20 years wishlist part 1



Sweater (HERE) | Parfume (HERE) | Bronzer (HERE) | Sandals (HERE) | Eye Shadow (HERE) | Eye Shadow Pot (HERE) | Sorts (HERE)

Om blot små to uger fylder jeg 20 år - jeg ved det, det er lidt skræmmende. Det vil sige at jeg siger farvel til mine teenage år og ikke mindst så 15 dage senere, er jeg også student. Det for crazy at om en lille måned er jeg student og endnu et kapitel er afsluttet - næsten, mangler lige dimension og den længe ventet studenter-kørsel! Anywho, tilbage til 20 års delen. Jeg har samlet en lille liste - jeg deler nok min ønskeliste i 3-4 dele. (Jep, jeg er sådan en person, som har alt for mange ønsker)  
SHARE:

3 kommentarer

  1. Virkelig også en masse fine sager :D

    SvarSlet
  2. Det er sådan nogle fine ønsker du har dig :D
    Og ikke mindst super lækker collage :)

    http://camillajulie.dk

    SvarSlet

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig