30. maj 2015

GIORGIO ARMANI MAKEUP // REVIEW

 photo 30052015_zpsutr4i8b2.jpg

Foundation (HERE) | Eyeshadow (HERE)

Jeg har længe gerne ville have fingrene i Giorgio Armani's Luminous Silk foundation, og for omkring en måneds tid har jeg nu brugt den. I forhold til min hud-"type", som er en blanding af dehydreret, sensitiv samt akne-prone hud. Altså min hud mangler fugt samtidig med at min hud ikke kan tåle alle ingredienser og tit "breaks-out" af nogle produkter, især fordi jeg har haft en tilbøjelighed til akne siden jeg kom i puberteten. Derfor kan det være meget svært for mig at finde den perfekte foundation og jeg har prøvet en del efterhånden. Men Giorgio Armani's Luminous Silk er nærmest perfekt for mig. Fordi min hud mangler fugt, så forsvinder min foundation hurtigt, så hvis jeg ikke giver den en del creme inden jeg tager foundation på, så går der 1-3 timer, og så er en del af min foundation (især hvor mine urenheder er) væk - samme gælder concealer. Men den her foundation bliver i længere tid, end mange andre og den er alle pengene værd. Jeg vælger personligt high-end foundations i stedet for dem fra de lidt billigere brands, blot fordi det fungere bedst for mig, personligt. Andre foundations jeg vil anbefale er; Chanel Perfection Lumiere Velvet (kan købes i Magasin & Matas) Nars Sheer Glow (narscosmetics.eu)

Og så til Giorgio Armani's Eye Tint i farven 09. Jeg har meget olierede øjenlåg, som simpelthen får min øjenmakeup til at samle sig i mit "crease", hvilket er rimelig irriterende. Så jeg bruger en paintpot fra MAC samt Nars eye primer, og så bliver min øjenmakeup præcis hvor jeg lagde den. Men ved den her, så behøver jeg ingen af delene. Når den først har sat sig, så forlader den ikke sin plads! Og farven holder sin intensitet utrolig godt, så jeg skal helt sikkert have fat i flere af farverne - især farve 10, 05 og 02.

English| So, for a long time I've been eyeing the Giorgio Armani Luminous Silk foundation! And for about a month now I've been trying it out. My skin is very complicated. I have dehydrated, sensitive and acne-prone skin. So I need moisture and my skin can't tolerate all ingredients, and I often break out from products. So it can be a little hard for me to find the perfect foundation, and I have tried a lot of different brands and kinds of foundation. But this one from Giorgio Armani is really good, not it is almost perfect! It gives my skin moisture and it doesn't break me out. Because my skin needs moisture, my skin quickly sinks up my foundation and especially where I have my imperfections, but this one doesn't. It stays on for a good amount of hours, approximately six hours. i personally prefer high-end foundation in stead of the drugstore, mostly because the drugstore ones breaks me out, mostly. Other foundations I would recommend: Chanel Perfection Lumiere Velvet & Nars Sheer Glow.

Now to the eye tint, in number 09. Since my skin problems isn't enough, I have very oily eyelids. So my eyeshadow - creme or powder, tend to crease on me. So for them not to crease on me, I use both MAC paintpot in painterly and Nars' eyeshadow base, and it helps a lot! But, with this product, I don't need those two. This product, after it has setted, it stays on all night until I take my makeup off in the evening. And color intensity is amazing! I would definitely order some more, especially the colors 02, 05 and 10. 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig