5. maj 2015

REVIEW: HOURGLASS PALETTE

 photo 00000_zpszewyo1ew.jpg

Palette HERE

Jeg har i den seneste tid brugt den her yderst flotte palette, hver gang jeg har taget makeup på. Den har længe stået på min ønskeliste, og jeg har tit haft den i diverse "indkøbs kurve" online, men så altid til sidst valgt den fra, men sidste gang fik den lov til at blive. Jeg bruger den til at sætte min foundation og concealer (den første), men også til at highlighte mine kindben (midten). Det er en meget fin puder, men en lille bitte smule glimmer i, som kan "bygges op". Det er en super fin palette og den er klart al hypen og prisen værd.

English | Lately I've been using this beautiful palette, every time I've used makeup I've worn this as well. For a long time it was on my wishlist and often I've had it in my "basket" online, but the last time I let it be, instead of leaving it behind like I used to. I use it for setting my foundation and concealer as well as a highlight. It's so fine and soft, and it has a slight shimmer to it. It's very buildable, so you can get the wished amount of shimmer on your cheekbones!  
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig