14. maj 2015

STUDENTER CLOTHING

 photo zara student_zpsxuv0w2an.jpg


Black String Jumpsuit (HERE) | Navy Blue Open Back Jumpsuit (HERE) | Black Cross Over Jumpsuit (HERE)

I onsdags havde jeg min sidste reelle skoledag, som 3.g'er. Og mandag byder på blot to timer sammen med klassen, hvor vi skal spise morgenmad og derefter så er det eksaminerne som gælder. Om godt en måned (plus minus) er jeg student, og det lyder virkelig virkelig at skrive og sige. Men tiden nærmer sig, og den første skriftlig eksamen er om blot en uge. Så jeg er i gang med at prøve at finde mit studentertøj. Og i stedet for at have kjole på, så tænkte jeg at en buksedragt kunne være virkelig flot. Og især disse tre er jeg faldet pladask for. Nu hvor jeg går på HHX, så tænkte jeg at den blå ville være perfekt! Men jeg elsker snorene på den første af dem! Men anywho, jeg skal nok være bedre til at beslutte (og hurtigere) så jeg ikke har samme problem, som jeg har lige nu med min eventuelle gallakjole - nogle ting, skal ikke gøres i sidste øjeblik vil jeg bare lige sige! Men ja, har I en favorit? 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Nanna Sam. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig